onsdag 27 september 2017

Furthermore


Furthermore
Förfttare:Tahereh Mafi
Serie: -
Recex: Nej
Sidor: 401
Förlag: Penguin

Det här var en bok som föll mig exakt i smaken, sådär alldeles mysig och så himla fantasifull och äventyrlig.
Jag vet att det kommer komma en Companion bok 14 november och jag längtar så mycket!
Det är en fin bok som bygger på vänskap och överkomma rädslor.
Mafi har byggt upp en fantastisk värld och det finns potential på att släppa massor av böcker i den här världen så jag hoppas verkligen det kommer hända.
Alice gör mig lite tokig med jämna mellanrum då hon inte lyssnar på Oliver överhuvudtaget men jag vet ju att hon är ung och då kan jag ha överseende med det.
Det här är en fantastisk bok och jag önskar den hade kommit ut då jag var yngre för jag vet att jag hade älskat den.

Betyg: 5/5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar