torsdag 13 oktober 2016

Fall Into Fantasy Readathon 2016

Brukar ju inte göra Readathons då jag ofta blir stressad över dessa, men denna känns kul, mysig och passar alldeles utmärkt då min man åker hem till familjen lördag- tisdag kommande vecka, kan jag läsa med gott samvete. Det är I Regnet som dragit igång detta och är mycket peppad!



Blir såklart en överambitiös lista av böcker jag vill hinna läsa, men målet är i alla fall tre stycken.
Har planerat tre fysiska böcker, två på min kindle och en ljudbok så man kan nyttja läsandet så mycket som möjligt.
Tänkte köra en uppdatering efter ungefär halvtid.

Fysiska böcker:
De utvalda, hemligheternas rike - Kristin Cashore
Högt spel - Leigh Bardugo
Harry Potter and the chamber of secrets, illustrerade utgåvan - JK.Rowling

På Kindeln:
The Assassins Blade - Sarah J Maas. Redan påbörjad och ska förhoppningsvis avslutas nu
Illuminae - Amie Kaufman & Jay Kristoff





Från Storytel:
Djävulsdoften - Mons Kallentoft


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar