söndag 3 april 2016

Bokrea Haul

Lite sent ut jag vet!
Blev bara 4 böcker för mig i år och jag är grymt glad och nöjd med det, mitt måtto nu är att köpa böcker jag verkligen vill ha och inte mer bara för att det är billigt ( just då det gäller rean)



Främlingen- Har bok två och tre som jag fått som recensionsexemplar i den här serien och vill samla på mig alla så för 39kr var det ett kap.
Sista brevet från din älskade - Har inte läst något av Moyes än ( ja jag är alltid sist) men jag tror verkligen jag kommer tycka om hennes böcker
Sigrid- Har de första tre böckerna och ÄLSKAR dem och har läst de flera gånger så klart jag måste ha fortsättningen. Planeras läsas snart.
Ljuset vi inte ser - Dyraste boken för mig på rean för 85 kr. Har bara hört gott om den här och ser verkligen fram emot att läsa den.

1 kommentar:

  1. Bra jobbat med att bara köpa 4 stycken, jag köpte lite för många, hehe :P Jag var nära på att köpa Sigrid men visste inte om man var tvungen att läsa de andra böckerna innan eller inte så blev inte av att köpte den, men den verkade så bra!

    SvaraRadera