söndag 31 januari 2016

Månadsrapport Januari









Antal lästa böcker: 6
Svenska: 5
Engelska: 1
Recensionsexemplar: 2
Antal sidor: 2378


Bästa bok: Alltså jag läste så många bra böcker den här månaden med hela fyra stycken som fick full pott. Ska jag välja en ändå måste jag nog säga Throne of glass, älskade verkligen världen, karaktärerna och skrivsättet

Sämsta bok:
Amaltea. Hade en del förväntningar på denna, men fastnade inte riktigt.

Favoritkaraktär:
Celaena från Throne of glass, kick ass girl deluxe!






Sammanfattning: 
Hade velat läsa så mycket mer, men är änå nöjd då jag jobbat en hel del extra samt varit ute och rest en vecka och varit en helg i norrland. Många riktigt bra böcker som jag bara måste ta tag i fortsättningarna till snart.
Lyckades med utmaningarna denna månad även om en bok föll under två kategorier.

Mål  
Hyllvärmare: Throne of glass ( haft den sen den släpptes 2012)
Bok ur serie jag håller på med: Röta
Avsluta serie: Systrars öde ( serie: Systrarna Cahill )
Boktolvan: Sarah J Maas

1 kommentar:

  1. Jag är så glad att du gillade Throne of Glass! Och jag ser fram emot att höra vad du kommer att tycka om resten av serien. ;)

    SvaraRadera