fredag 13 oktober 2017

Helgens läsning

Har inte blivit mycket bloggat i veckan, men har jobbat 7 av 8 dagar nu och vi har så mycket göra på jobbet så har varit helt slut då jag kommit hem. Har dock läst ut Fången från Skottland så recension kommer imorgon!
Nu har jag en riktig myshelg framför mig och de enda planer jag har i helgen är en långpromenad per dag om vädret tillåter.
Lite nya böcker har trillat ner i brevlådan också och inlägg om det kommer på söndag.
Nu ska jag krypa ner i badet med ett glas rose och " There's someone in your house".

Läser för tillfället i flera böcker samtidigt, Harry Potter läser jag bara ett kapitel per dag för att dra ut på den lite, bilderna är helt fantastiska som vanligt.
TSIYH och School Spirit har jag båda börjat med och varvar de lite. Hinner jag läsa ut de två tänkte jag fortsätta med Monogrammorden
Ha en fin helg <3



4 kommentarer:

  1. HP boken är verkligen fin :) Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Måste verkligen köpa de illustrerade utgåvorna av Harry Potter. De är ju så fina.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså de är helt fantastiskt vackra! Så otroligt välgjorda, värda varenda krona!

      Radera