söndag 15 oktober 2017

Nya böcker

Har trillat in lite nya böcker sista veckan och jag är superpeppad på att läsa alla!
-Theres is Someone in your house har jag precis läst ut och recesion kommer till veckan.
- Lockwood & Company är jag så peppad på, är en av mina absoluta favoritserier.
- Ett delikat uppdrag & Svärdets brödraskap ser jag också mycket fram emot då jag verkligen älskar Gabaldons Outlandervärld.
- The Dollmaker of Krakow kan ha ett av de snyggaste omslagen jag äger, så himla fint så hoppas att boken är lika bra. Har varit i Krakow två gånger så hoppas känna igen mig lite.
- Femte boken i The land of Stories är jag sjukt peppad på, de fyra första böckerna har varit helt fantastiska och även denna serier hör till en av mina absoluta favoritserier!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar