tisdag 15 december 2015

Book Haul

Det har trillat in en del böcker sista månaden, både några köpta samt en del recensionsexemplar, superkul!
Dock får jag lägga om min December TBR lite för att hinna med recensionsexemplaren, men det är helt ok för det är bra böcker!



Röta har jag fått som recex digitalt, men kände att jag hellre vill äga boken då jag ÄLSKADE Odinsbarn

 Har läst denna serie på engelska, men kände jag vill även läsa den på svenska, har precis läst ut den och recension kommer strax! Och det bästa? Den är signerad <3 <3 <3. Tack Gillaböcker för recexet!

 Från Modernista har jag fått Enklav och Lola och pojken bredvid, jag skulle även fått Miniatyrmakaren, men det blev fel i utskicket för jag fick en matteskolbok för årskurs 2, haha!

 Beställde 2 av Agatha Christies jubileumsutgåver från Bokus nu då de haft de för 129 kr. Hade gärna beställt alla, men plånboken säger tyvär nej. Håller just nu på med Poirots jul.


1 kommentar:

  1. Kul med nya böcker! Alla Agatha Christies jubileumsutgåvor är ju så fina, Lola och pojken i huset bredvid var riktigt bra tycker jag, och Enklav skulle jag gärna vilja läsa :) Hoppas du tycker om dina nya böcker!

    SvaraRadera