fredag 4 november 2016

Helgens läsning

Haft en så hektisk 1,5 vecka och jobbar hela helgen så får se hur mycket jag hinner med, men planer har jag!
Är i en sådan period att jag läser flera böcker samtidigt så har typ 5 eller 6 igång nu..
Men de jag ska koncentrera mig på i helgen är två fysiska och en ljudbok.
Dessutom har jag och mannen börjat se Breaking Bad och tror det kommer ses en hel del avsnitt i helgen.

Kaninhjärta har jag läst ca 50 sidor i och känner mig redan helt fast, så tror faktiskt den här kommer läsas mest.
Slända i bärnsten är andra boken i Outlander, älskade första boken och älskar den här med, dock så är det tjocka böcker och jag läser de periodvis då det blir mycket ibland, men de är helt fantastiska! Måste dessutom läsa hela innan jag går på säsong 2 av serien.
Färjan lyssnar jag på som ljudbok och hittills är den riktigt bra och börjar bli obehaglig bitvis, beskrivningarna är väldigt obehagliga bitvis, me like!
Vad läser i helgen?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar