fredag 11 november 2016

Helgens läsning

Då var det helg igen och jag har legat med pajad rygg sista två dagarna, men det börjar släppa lite nu.
Bloggandet går sådär men känns helt ok, jag skriver då jag vill.
Dock så är mitt mål att få upp en Bookhaul imorgon och våran bröllopsberättelse på söndag.
Blir bara vara hemma och vila ryggen hela helgen, samt ha ett annat par över på taco imorgon.
Så har planer på att hinna läsa lite i alla fall.
Denna helgers läsningsplaner består av dessa två godingar, räknar dock inte med att läsa ut någon men kanske läsa halva båda.
Ha en fin helg!


2 kommentarer:

  1. Hoppas ryggen blir bättre snart, och att du får en trevlig helg! :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas du blir bra i ryggen snart. Ser fram emot bookhaulen och bröllopsberättelsen! Jag är sugen på att läsa Furthermore. Får önska mig den i julklapp tror jag.

    SvaraRadera