lördag 30 januari 2016

Biblioteksskörd

När jag bloggar kommer jag ofta in i en fas med att bara köpa böcker och glömer ofta bort ett av mina absoluta favoritställen, biblioteket. Älskar att gå runt och välja böcker på måfå. Igår efter jobbet gick jag in på Upplands Väsby bibliotek och fick med mig ett par riktiga godingar.
Vart extra glad för systrars öde då jag hade tänkt läsa den på engelska i helgen och chansen är nu betydligt större hinna läsa den nu då jag har den på svenska.
Går ni på bibliotek något?





3 kommentarer:

  1. Det är så mysigt att gå runt på bibliotek! Men det blir så sällan att jag gör det av någon anledning...

    SvaraRadera
  2. Oj, ett helt gäng ju. Hoppas de är bra! Måste också läsa Systrars öde snart så jag blir färdig med den serien.

    Och biblioteket måste jag också besöka. Alldeles för länge sedan nu och nu kan man dessutom botanisera på barnavdelningen utan allt för konstiga blickar, haha!

    SvaraRadera
  3. Jag jobbar ju på ett bibliotek. Men ärligt talat så köper jag betydligt mer böcker än vad jag lånar hem. Fast jag älskar att gå och påta i hyllorna. :) Många fina böcker fick du ju med dig hem (jag älskar särskilt Gyllene sonen), och jag hoppas att du ska tycka om alla. :)

    SvaraRadera