söndag 10 januari 2016

Bookhaul

Jag har varit väldigt duktig på at inte köpa så mycket fysiska böcker sista året, mycket för att vi reser så himla mycket så de mesta pengarna vi sparar ihop går till det samt att det finns inte plats för så mycket mer böcker än de vi redan har samt att min gubbe inte är lika förstående i allt bokköpande. Han föstår jag vill ha vissa serier och vissa dyrgripar, men kanske inte varenda bok jag vill läsa. Vilket är rätt sunt egentligen. Dock är min kindle fullspäckad med massor av nya böcker så går egentligen ingen nöd på mig.

Fick dock en box i julklapp, köpte en bok jag verkligen ville ha samt några recensionsexemplar har trillat ner i brevlådan.

Fick världens finaste Game of thrones box av min låtsasmamma i julklapp, älskar den, är så sjukt snygg och böckerna är i fuskläder och har formen som en bibel för att försöka förklara dem.

Köpte på mig denna snyggingen som jag suktat efter ett bra tag innan den köptes, men är en sådan där "must have" bok. Tydligen är den här boken (som ska bli en serie) väldigt populär och det finns tillhörande dockor att köpa ( vilka jag såklart vill ha, ja jag är 32 år gammal;))

Fick 3 recensionsexemplar från Bookmark så det tackar vi massor för!
En spännande thriller av Harlan Coben som jag läst några tidigare böcker av samt del två och tre ur en av mina favoritserier, Outlander!


1 kommentar: