fredag 29 januari 2016

Helgens läsning

Igår kom vi hem från Krakow och det har varit en helt fantastisk resa med massa historia och helt fantastisk god mat! Det mest gripande ögonblicket var då vi var till Auschwitz, så mycket känslor och frustation över människans grymhet som än idag fortsätter, vi lär oss inte!
Kände att jag vill läsa mer om andra världskriget och allt runt omkring så igår kväll beställde jag hem 7 pocketböcker i ämnet.. Tyckte det var för en bra sak så då är det helt ok!:)
Denna helg är jag ledig lördag och jobbar extra ett kort pass på söndag så har verkligen tänkt satsa på läsningen, vill hinna månadens mål om möjligt!
I första hand kommer jag läsa ut Throne of glass ( den är helt jäkla amazing!) Sen har jag inte avslutat någon serie denna månad så tänkte köra på Sisters fate då jag gillat resten av serien otroligt mycket.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar