söndag 24 januari 2016

My Obsession

OK jag har ett riktigt stort obsessions på HappyHelloCOs bokmärken efter fiktiva karaktärer.
De är så sjukt fina och helt enkelt fantastiska! Kan inte få nog av dem, köper mer bokmärken än böcker nästan! Lyckades precis norpa åt mig bokmärken från Fangirl och Falling Kingdoms som är på väg hem till mig nu.
Av de jag har är nog mina favoriter de från Harry Potter, Sherlock och Throne of Glass, eller The infernal devices eller Outlander, svårt välja, älskar dem alla <3


Wednesday från Adams family
 The Selection
 A court of  thorne and roses
 The Infernal Devices
 Outlander
 Sherlock
A throne of glass
Six of crows
 The lunar Chronicles
Harry Potter

1 kommentar:

  1. Dom är ju så snygga. Det finns flera stycken jag vill ha. Men kanske mest Six of Crows & Throne of Glass. :)

    SvaraRadera