måndag 14 september 2015

Back in buisness

Hej där ute!

Efter ett mycket långt uppehåll är jag nu tillbaka i bokbloggsvärlden, har saknat den så mycket och allt vad den ger så nu är jag supertaggad på att skriva massa inlägg och inspireras av alla er andra duktiga och hängivna därute.

Tidigare bloggade jag ju på vettansbocker.blogg.se men har valt att starta en helt ny, då det känns som en bra nystart.

Kommer fortsätta som vanligt med recensioner och lite annat smått och gått, samt att en dag i veckan kommer att riktas in på nördiga prylar, då jag och min sambo är riktiga nördar, som samlar på både gubbar, kläder, spel och böcker/filmer etc. Oftast har dessa saker med fandom att göra så tycker det passar bra här, samt att det är en stor del av mitt liv.

Mitt mål är ett inlägg per dag, men det kommer inte vara ett krav utan detta ska vara lustfyllt och roligt!

Välkomna både gamla och nya läsare!


2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka, kul att du har börjat blogga igen! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Kände att jag saknade gemenskapen och blogga så himla mycket!:)

      Radera