lördag 26 september 2015

Hoppar av Rybsat

Jag har kommit fram till att Readalots osv är verkligen inget för mig. Jag har läst massor sista tiden och så motiverad. Så startar jag med Rybsat och känner ett tvång på en gång och tappar helt motivationen. Har läst kanske 20 sidor per dag och hittat på massa annat istället, kan iofs vara så att boken jag läser inte är superbra, men ändå!
Så igår kväll började jag läsa en annan bok jag fått som recex och som jag vill läsa och direkt är läslusten tillbaka.
Nej för mig är det så att jag ska läsa det jag vill inte för att jag måste eller ska känna press!
Men nu har jag testat i alla fall och övergår till att njuta av den boken som jag vill läsa för tillfället.
Jobbar natt ikväll så ska nu förbereda en massa inlägg som kommer poppa upp närmsta dagarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar