lördag 26 september 2015

Nya böcker!

I veckan har jag fått hem 4 recensionsexemplar och så har jag beställt en extremt efterlängtad bok.
Håller nu på läsa Djupa Ro av Lisa Bjärbo och jag tycker om den väldigt mycket än så länge.
Sen blir det nog sätta tänderna i Röd Drottning då jag verkligen vart så glad att jag fick den!
Jobbar inatt och hoppas på någon lugn stund så man hinner plöja lite annars har jag hela dagen imorgon också.

Djupa Ro - Lisa Bjärbo har jag fått som recex från Raben&sjögren tack så mycket!
Gudar och monster - Laini Taylor har jag väntat på superlänge, nu har jag hela triologin hemma och längtar massor tills jag sätter igång.
 Tre recex från Modernista :
Anna och den franska kyssen - Stephanie Perkins. Mysig kärlekshistoria såhär på hösten.
Monstumologen - Rock Yancey. SKa blir riktigt spännande läsa såhär till halloween.
Röd Drottning - Victoria Aveyard - Ett av årets mest efterlängtade släpp, så snygg och så glad jag fick hem den här.

1 kommentar:

  1. Fina böcker, jag hoppas att du kommer att tycka om dem. :)

    SvaraRadera